Jonas 1984-2012

2006

2007

2005

2007

2005

2001

2003

2003

2004

2004

2004

2006

2003

2003

2003

"Jag har forfarande svårt att tro att det är sant,
fastän ett halvår har gått sen du försvann.
Det är kallt som fan, och dagarna blir bara kortare
gatorna töms när himlen bara blir mörkare.

Känner hur regnet piskar, och hur alla mina frågor utan svar

vrider sig och väcker ilska.
Fast jag vet att du äntligen hittat ro
så vill jag inget hellre än att ha dig här min bror.

Min saknad e stor, men allt det där får ta sin tid

nu lever jag på minnen som berikar mitt liv,
ber för din familj och tänder ett ljus för dig
jag värmer mig med lågan som du gav till mig.

Detta ljus kommer för evigt att brinna till ditt minne

förnekar allt ibland för jag tror du sitter inne.
jag väntar förfarande på att du ska komma hem
jag saknar dig... min bästa vän."

- Advance Patrol


Kommentarer
Postat av: Wertigurt

Hemskt tråkigt det där kände inte han alls men har alltid gillat hans characters och så. det har nästan alltid varit något speciellt med graffitin kring södertälje, järna, gnesta som man inte ritigt hittar någon annan stanns och som jag alltid gillat. det verkar ju som du sitter på lite äldre pics som jag gärna hoppas man får ta del av här på bloggen. =)

2012-06-09 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0