Ett tecken på liv

Yes yes y'all! Livet är en vild karusell och även ifall denna karusell ibland kan göra dig illamående, deppig, uttråkad så behövs dom dåliga tiderna för att karusellen ska få ny kraft och skicka en ut i det vilda, goa livet! Jag ser dom dåliga tiderna som början på något bra. För utan dom dåliga tiderna skulle ju allt uppfattas som samma gamla, right? Jag är så oerhört tacksam för den kraft som livet har och för att jag har kraften att se hur stort livet egentligen är. Det är lätt att bli förvirrad och nerbruten i dessa tider, passa er för den. Du är din gud, du har till stor del ödet i dina händer. Så, vad händish? Frågar du mig så säger jag bara KÖR ALLT.




Det var allt för idag. Vill också påpeka att min Associationsrubbning visade sig för er idag. Ett tecken på liv alltså i form av att EN bild igår blev inskickad. Klart att första snubben som stöttar bloggen ska ha creds; TACK Mega! :)
Dagens lirare blev:
Ale
Mega
Jons
Dre
Äger
Jons
Osir
Nei

Ps. Jons fick två peices idag. Inte bara för att han var en otroligt duktig målare utan också för hans tråkiga ödes skull. RIP. Nei's peice från Gnesta konsthall (som idag enligt SN gick i "graven" eller snarare konkurs, RIP anyway) fick vara med igen då kvalitén på den förra blev sådär men också för att det är en jävligt bra peice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0