Dagens ihopkok.

Vill börja med att säga att jag kanske inte är rätt snubbe för det här trots allt. Har fan fullspeckade dagar hela veckorna. Inte ens 10 minuter för att uppdatera en blogg är lätt att klämma in. Nåja, här är ett axplock med peices som jag gillade idag. Misslyckades redan efter andra uppdateringen med att hålla mig innanför linje 37's gränser. Peicen av Caster var helt enkelt för fet för att frysas ut.
En rolig sak med graffitimålningar är ett konstigt fenomen som jag ofta stöter på. Jag kan ibland se peices många många gånger innan jag blir begeistrad i dom... Gillar att ens syn på en målning plötsligt kan förändras.. Imorgon blir det nya uppdates och jag hoppas att detta fenomen kan visa sig i sin fullaste form, har nämligen inte allt för mycket foton. Mestadels gamla som jag känner "sådär" för. Om det finns någon som så här tidigt ens kollar bloggen och dessutom har foton; gör mig (och alla andra som ännu kanske inte hittat hit) en tjänst! Skicka bilderna till min mail: [email protected] 




Caster - Nykvarn
Krey-C - Gnesta
Geds - Gnesta
Ögat - Järna
Rosie - Gnesta
(Måste tillägga att jag saknar färska grejer från Rosie på Linjen....!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0